Pizza!

hej hej!
Förlåt att ajg inte bloggade igår, hörrni! Jag orkade verkligen inte! Jag var så himla trött, jag hade tänkt att jag skulle blogga när jag pratade med Lollo och jag tror till och med att jag skrev att jag skulle blogga men det blev helt enkelt inte så! Men jag bloggar i alla fall idag!

Jag började dagen med ett besök på Bohlin & Sjöqvist, numera Procurator. Där handlade jag sopsäckar, register och post-its till Annica. Sopsäckarna var till hela butiken och registren till mig! Jag gillar register, det är så mycket lättare att hålla ordning! Så jag har organiserat och grejat mycket idag, det är trevligt att få koll på allt!

Nu sitter Gustav och jag och tittar på "Diagnos: okänd", det är en kille som har ont i magen (för att inte överdriva...) Hoppas att det ska gå bra för honom! Jag återkommer om det när diagnosen är ställd!

Nu ska jag prata med min lilla bror som är nervös att det ska bli jobbigt på fredag... (begravningen) så jag ska koncentrera mig på honom!

Skriver senare

//Åsa

P.s Vi har ätit pizza ikväll, därav rubriken!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi har också kollat på diagnos okänd, man kan lära sig mycket!!! :) Nu ska vi spela Mariokart :)

2009-03-04 @ 21:01:07
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0