Smyckeparty!

Åå vad roligt det var! Så mycket fina saker och inte alls speciellt dyrt! Jag köpte en ring för 159,- (billigt tyckte Gustav) och sen bokade jag en visning här hemma den 5:e maj. Och så var Ellen där (å vad jag älskar namnet Ellen, det ska min dotter heta) så hon frågade om jag ville vara provdocka till hennes manikyrkurs senare och om jag hade några kompisar som också var intresserade. Hon skulle ha 32 stycken!! 32!!

Nej, jag tar kort på min ring imorgon, nu vill mina katter och min man ha min uppmärksamhet!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det VAR billigt och ringen är jättefin! :) Tack för idag gullet KRAM

2009-03-31 @ 23:54:35
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0