Störda kvinna

Hej hej!
I morse hade jag ett psykbryt, varför har jag ingen aning om men Gustav missförstod mig och det var så det började... han trodde att jag torkade kattkiss med samma trasa som jag torkade diskbänken med och då började jag gråta. Totalt ologiskt . Men det gick ju bra! Tur att Gustav är så lugn och tålmodig med hysteriska kvinnor! innan jag hade lugnat mig hade jag slitit av mig mina fina naglar... jag fick också ett symmetrianfall, vilket då inte alls funkade med naglarna eftersom jag hade tappat tre på ena handen. Så nu är jag alldeles öm i naglarna och vätskebalansen är inte helt återställd efter gråtattacken! men Gustav säger att han tycker jag är fin i alla fall och så sa han att han inte gillar tippar! Han tycker naturliga naglar är snyggare... (Ja, det var därför jag slet av dem, så svag är jag) Jag ska i alla fall på begravning på fredag! Då får man vara lite labil och hysterisk!!

Jag åkte i alla fall ut till mamma på eftermiddagen (efter att Gustav hade tröstat mig) och skulle träffa vänner till familjen. De som har huset i skåne som vi åker till varje sommar skulle komma till Örebro och då ville de träffas så mamma och Björn bjöd hem dem på middag. Så jag åkte dit lite tidigare för att ja, se om man kunde hjälpa till eller bara prata lite med mamma! När jag kom ut ringde Gösta (mannen i skånefamiljen) och berättade att han hade krockat! Så mamma och jag satte oss i bilen och tänkte köra till Hallstahammar och hämta honom! Men vi hann inte så långt utan han mötte oss i Arboga och kunde alltså köra sin bil! och han själv var oskadd!

Nej, min dator är jättekonstig nu så jag måste stänga av här och se så den överlever!! Jag får nog lägga upp mina bilder imorgon! Törs inte riktigt i dag!

Hörs imorgon!!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Lollo

Alla har rätt att bryta ihop över något obetydligt, och ibland till och med löjligt, Åsa. Det är vår förbannade rätt som kvinnor! Puss på dig!

2009-03-01 @ 23:29:05
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0