Tidig!

Oj oj oj! Vad jag är uppe tidigt!! Jag ska alldeles strax åka till jobbet, faktiskt! jag var tvungen att gå upp samtidigt med gustav idag eftersom min mobil har slut på batteriet och laddaren är på jobbet. (=ingen väckarklocka). Jag glömde ju säga det igår, Lollo! Gösta var överförtjust i Mia & Klara så jag var tvungen att titta en kvart med honom innan jag kunde åka hem igår!! Sen var jag tvungen att åka vid kvart över åtta eftersom jag skulle hem till BECK! I löööööv Beck! Men den igår var faktiskt sådär! Inte den bästa jag sett!

Min dator fick verkligen frispel igår kväll, det började med att den stängde av sig med blåskärm, bara det gjorde mig skitnervös men Gustavs gör tydligen det hela tiden så han satt och knapprade på sin mobiltelefon helt lugnt medan jag gick upp i atomer. Sen höll den på jättekonstigt när jag skrev, hoppade med det här lilla "skrivstrecket" (det som formar bokstäverna eller vad man ska kalla det...) det hoppade i alla fall fram och tillbaka i texten men texten blev på rätt ställe i alla fall! jättelustigt! Jag sa i alla fall till gustav att jag skulle lägga över alla mina kort på hans bärbara hårddisk men då kunde jag inte öppna någonting, kom inte in i mappen med korten eller startmenyn eller någonting! Det blev bara jätteobehagliga färger över hela skärmen. Sen tvångsstängde jag av den och startade om den då gjorde den en ananlys av disken (C:) och nu funkar det som vanligt... Jag gillar inte sådana ologiska fel! Antingen ska det vara ett fel eller också inte och om det inte är nåt fel kan den låta bli att skrämma mig! Jag fick i alla fall över korten till den externa hårddisken!

Nu ska jag åka och jobba! Och vet ni vad??? Jag kan gå ifrån jobbet strax efter fyra idag!! Nu när jag är där så tidigt! häääärligt!

Lollo, ha det så mysigt med Therese på Kullen idag!

Och alla andra får ha en bra måndag! (De brukar gå fort!)

//Os

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tyckte Beckfilmen igår var en av de bättre :)

2009-03-02 @ 08:32:58
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Lollo

Dumma dator, varför kan allt inte bara fungera??? Kolla bara min kamera och mobil. När jag tar i dem så dör batterierna!!! Hur muppigt är inte det??? *Surar* Ha en bra dag du med Åsa!!! Puss puss!

2009-03-02 @ 11:56:05
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0