Tisdag!

hej hej!
Puh.. jag har äntligen satt mig ner, klätt mig i mjukisar, tagit bort sminket, tagit ur linserna ja, slapp, helt enkelt! Jag har varit asduktig idag!

* Jobbat
* Haft möte med Roy om min träning och kost.
* Gullat med Fanny
* Lagade mat, spaghetti & köttfärssås
* Städade hela lägenheten
* Diskade alla kastruller

Och nu sitter jag alltså här och tar det lite lugnt, det är jag förtjänt av, va?

I morgon ska jag jobba och sen gymma vid sex och sen spinna vid sju, det ska bli roligt! I morgon ska jag inte glömma min vattenflaska! Jag höll på att dö sist! Man måste ha vatten! Massor med vatten... Det är discospinning imorgon också, asbra eftersom det är svart som natten. Ingen som ser att man svettas eller tar i som en gnu!

Jag vet inte hur jag ska göra med maten i morgon, bara. Det blir konstigt, jag hinner ju inte äta innan sex och jag kommer dö om jag inte äter någonting förrän åtta imorgon kväll. Kanske ska äta gröt på jobbet och sen bara mackor när jag kommer hem... Vilka problem man har, det finns ju de som inte ens har mat på bordet!!

Nu ska jag lyssna ett par tre, fyra, sex gånger på Halo som jag snart kommer att spy på eftersom jag lyssnar på den jämt!

Jonas, jag fick lyssna på skämtet du berättade för Conny i dag, han var väldigt skämtsam här på eftermiddagen. Hihi! Kul att få skratta lite!

Ooo jag höll på att glömma att Ella och jag var inne i stan på lunchen och provade Odd Molly-kläder åååååååå vill ha!!! Men en topp kostar typ 2000 spänn! Det är myyyyyycket pengar!! Jag kan tänka såhär, det är typ halva min bil. Sätter lite perspektiv på saker och ting. (Tro mig inte, jag kommer att köpa en någon gång) Kanske inte när jag ska betala 12 000 till CSN i slutet av maj men snaaart .

Jag är ju på jakt efter en klänning så nu ska jag googla på Odd molly! Jag är värd en fin klänning till min födelsedag!!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har inte ens hört den låten, "Halo", kanske för att jag aldrig lyssnar på radio :P Vi hörs imorrn Åsa! Du kan väl ringa när du kommer hem? Kramar!

2009-03-24 @ 22:22:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0