Träning!

Jepp! Thats right! Imorgon ska jag till "Träna lätt" på storgatan och börja träna! Personlig tränare så ska vi väl få fason på överskottsenergin! Jag har ingen direkt energi till att göra en massa saker men jag kan verkligen inte sitta stilla heller! Det kryper i kroppen på mig och jag börjar skaka sådär irriterande på benet. Min bror gör så! Men han har ADHD-diagnos så då är det okej! De gör sånt. Han knäpper med fingrarna också och det är med irriterande, mest för att det låter som att han gör illa sig själv. Han säger dock att det inte gör ont så vi får väl tro det då! När jag var hos pappa igår satt vi i soffan och tittade på lyxfällan. Det var en blond "chick" (använder det ordet istället för brud) som inte kunde hålla koll på sina pengar. Hon tjänade mellan 20 000 och 25 000 i månaden och spenderade c:a 32 000. Med en väldigt enkel matematik kan vi tänka ut att någon gav henne pengar. Mamman och pappan... Jag satt och småfnissade hela tiden för att hon var så otroligt dum! När de gjorde hennes budget så satte de inga pengar i kolumnen "skönhet" och hon själv sa "Om jag inte ska få sminka mig eller köpa smink, ja, då kan jag lika gärna skjuta mig i huvudet". Herregud! Vilka prioriteringar! När det var slut började pappa stryka mig över ryggen och prata lite. Han brukar inte vara så känslosam, min pappa, det var väldigt mysigt att få känna sig liten igen! Han kanske är lite stolt över att jag klarar mig själv i alla fall! Han är på väldigt gott humör nu när han vet vad det är för fel på honom och han har fått medicin! Jätteroligt att se honom glad, det var länge sedan!

Idag har jag och Lollo handlat! Vi var på Ica Maxi i Kumla och jag körde självscanning, men jag fick avstämning! Det är drygt... Så får man hålla på och plocka upp alla varorna och sen packa ner dem igen! Jag får inte avstämning så ofta men jag blir alltid så nervös att det inte ska stämma! Det har stämt varenda gång men man kan ju glömma nåt!! Det är mänskligt! Men jag pratade med hon i kassan och hon sa att det inte var någon fara om man glömmer nåt någon gång, "bara du inte glömmer tio varor, då kan det se lite misstänkt ut". Haha! Gustav han är kritisk mot sådana här scanningar, han tror att folk tar saker men jag skulle aldrig göra det! Det är ju precis samma sak som att stjäla!!

Jag fick bilder av Alex idag! De är så vansinnigt roliga!





Nu avrundar jag här!

(Beck ikväll!!)

Peace out

P.s Jag ska bjuda på mig själv och lägga upp den fulaste bilden, läste själv vad jag hade skrivit och de där bilderna var ju inte så vansinnigt roliga... Skratta på, jag bjuder på fulÅsa!


Kommentarer
Postat av: Lollo

HAhahahahaha, jag kan lägga ut en värre på mig!!! ;)

2009-03-08 @ 20:34:49
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag är inte ledsen på bilden Åsa, jag är ÄCKLAD ser du väl ;) I tidingen är det en bild på Rickard Wolf och hans 20-åriga pojkvän! Kassen har jag fått av Therese och pappa, dom har köpt den i Stockholm :) Ingen aning om var tyvärr... Therese vet säkert, men det är ju 3-4 år sen.

2009-03-08 @ 21:29:44
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: mariia

hihi vad söt du är på korten :)

2009-03-10 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0