Träningsvärk

Jepp! Det har jag i magen idag, och lite i armarna men det är skööööönt!

Nu har äntligen Gustav kommit hem, jag har ätit två (!!) rostade mackor med gurka på och min jättekopp med te. Forrest fruit, te! Jisses, det ser ut som ett katastrofområde i vår lägenhet idag! Det står grejer över hela vardagsrumsbordet, tvättställningen är full,  strykbrädan står framme osv osv. Jag orkar verkligen inte bry mig idag... Då kan jag ju tala om för er att jag är verkligt dålig, det finns inte mycket som kan få mig att avstå från att städa när det ser ut såhär!

Jag fick just igång vår tv (det krävs oftast en tjej för att fixa tekniska problem!) så jag har slötittat på Greys anatomy, det är de gamla avsnitten! Så roliga... Jag älskade den serien när den började! Men sen är det som med alla andra serier, jag tröttnar på att följa dem när det drar ut till sjätte säsongen!

Nu ska jag titta på "Unga mödrar" tittar in sen igen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag sa ju det, den är grrrrym! :) Just nu sitter jag bara vid datorn för att hindra mig själv från att ta fläskkotletterna och potatisen från spisen innan maten är klar! Jag är jättehungrig och har absolut ingen självdiciplin i hungernöd!!! Har städat hela dagen och darrar nästan :( *Tycker synd om mig själv* Imorrn ska jag tvätta hela dagen... SUCK!

2009-03-11 @ 18:57:42
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0