Trött

Hej hej!
Superkort blogg nu eftersom jag fortfarande inte gjort matlådor på maten som jag just gjorde! Jag kom hem, gustav och jag åt mackor och sen kom Lena & Svante och lämnade påskris som jag ville ha. Haha! Det var faktiskt lite roligt för när Gustav och jag satt och åt så sa jag att hans mamma nog skulle komma och lämna ris till mig, sen hade vi en aslång diskussion om lättheten i att missuppfatta ett sådant påstående. För han trodde ju att jag menade att hon skulle komma med kokt ris! (matris) Sen ringde det på dörren och Gustav sa i det närmaste hysterisk "Vem är det där?" "Det är nog din mamma" sa jag! Då säger han "Varför då? Ska hon komma?"

Eh..?

Summan av kardemumman var i alla fall att jag blev sen till träningen och ställde mig och började laga mat vid halv tio. Så nu ska jag greja med det och göra klart och hälla på nudlarna!

Puss & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0