Tv4 - anytime

Hej hej!
Jag har just tittat på dokumentären om Josef Fritzl och nu tittar jag på Beck:en som gick i söndags, jag missade ju den eftersom jag var med flickorna hos Maja. Vi hade jättemysigt och åt ju god mat så hallå! Vad är en Beck då! Dessutom kan jag ju se den nu!


Idag har jag rännt på Marieberg flera gånger, jag köpte persienngrejer på Claes Olsson så jag har skruvat lite och satt på sådana här vita pluppar på alla snören. Asbra! Det är inget som direkt syns men det syns om man inte har det snyggt! Jag måste fixa tråden i en presienn i vardagsrummet också, den lutar. Otäckt irriterande!


Jag ska nog gå och lägga mig snart, jag ska ju upp tidigt imorgon för att åka till Vingåker! Gustav ska visst ut ikväll så jag lär väl knappt se honom imorgon. Då orkar han ju inte gå upp tills jag ska åka!


Nej! Slutet på Beck!


Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj! Vingåker, mina hemtrakter. Är det Outlet som lockar eller vad ska du göra där? :)

2009-03-29 @ 10:18:21
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0