Uppmaning!

Gå ut, gå ut, gå ut!! Titta vilket underbart vårväder vi har!! Nu idag tar min deppiga period slut! Januari och februari är så långa och kalla och mörka! All energi rinner ut en och man förstår inte ens varför man ska gå upp på morgonen! Det är riktigt, riktigt tunga månader!! Nu lyser solen, jag har ställt upp fönster i alla mina rum (tre, köket, sovrummet och vardagsrummet) och jag har katter som sitter och luktar på luften i minst två av rummen! (OBS! Jag har såklart fönsterspärrar så de inte kan komma ut med mer än möjligtvis nosen.)

Selma har fått ny sand i sin (deras) låda, Sune skiter (HAHA) i vilket, han går på lådan vad jag än har i! Jag har borstat Selma lite, hon fäller så otroligt! Så jag borstade och fick massor med hår som då inte virvlar runt på golvet i lägenheten! Dessutom klippte jag framklorna, hon var så duktig! Hon satt där på sina tre ben medan jag klippte alla framklorna! Hon fick massor med klapp och kel sen efter. Hon gick och luktade i sin låda och kom sedan och hoppade upp i mitt knä och strök sig mot mig ett tag innan hon hade tackat klart! Nej, jag är inte en "crazy cat-person" hon är sådan och vi har en väldigt bra och givande relation! Semlan är min bebis <3

(Säger nåt snällt och gosigt om Sune en annan dag, säger jag det idag verkar det inte som jag menar det.)

Kommentarer
Postat av: Lollo

VISST är det härligt väder, jag SVETTADES (!) i min jacka när vi poemenerade! Vi var ute i en timme, så skönt, man känner sig så lycklig, det är verkligen vår i luften!!!! :) *Förälskad*

2009-03-15 @ 14:36:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0