Lista!

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter:
Åsa
Smeknamn:
Lillapling, Åsi, Åsel
Låt som när du är ledsen sörjer till? If I thought you'd ever change your mind
Beroende av: Kaffe
Vem behöver du mest just nu: Gustav & min Lollo :)
Vad tror folk om dig?
Att jag är ordningssam och präktig
Stämmer det?
Jepp
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt jobb
Vad säger du för att imponera på någon?
Imponera? Ingenting, varför skulle man vilja imponera?
Hur imponerar man på dig?
Vara sjysst, ärlig, skippa skitsnack.
Brukar du skratta för dig själv?
Ofta! :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
  "Kanske inte" (Gustavs svar på min fråga om han trodde vi var ensamma på marieberg idag)
Var bor du?
Örebro
Trivs du där:
JA!
Äger du några converse:
Ja men inga som passar!
Sprit, cider, vin eller öl:
Vin eller öl.
Brukar du bli för full:
Aldrig
Vad har du för mobil operatör:
Tre
Är du allergisk i mot något:
Mjölk
Har du haft sex idag:
Det tänker jag verkligen inte svara på!
Nästa mål i ditt liv: Fixa kursen med glans och sen plugga matte C
Hur svarar du i mobilen: Åsa
Vem ringde du senast? Anna (Gustavs syster)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Sa "Nu är vi här nere"
Antal timmar sömn inatt: Från tolv till sex så sex timmar, då.
Sov du ensam: Nej, det låg en sambo och två katter i min säng.
Brukar du komma i tid:
Oftast inte!
När mår du bra:
När jag är hemma, på jobbet och med Lollo
När blev du fotad senast:
På begravning, tror jag!
Hur känner du dig nu:
Trött och lite ensam
Vanligaste färg på dina kläder:
Jeans och rosa
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Hade du en bra kväll igår: Ja, ensam med Stieg Larssons första bok i triologin
Favoritdryck på morgonen:
Te
Rakar du benen:
Jepp
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Tio är väl vanligast!
Är du blyg?
Ja... eller i vissa situationer i alla fall :)
Sysslar du med någon idrott:
Styrketräning och spinning!
Vill du hellre ha mail än brev: Jag vill helst ha brev men jag vill svara via mail :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag.
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vara snäll mot tjejer och hjärntvätta så många andra killar som möjligt med det budskapet!! ;)
Är du nöjd med ditt liv:
Ja!
Är du bortskämd:
Nej, eller av Gustav i så fall. Han gillar att köpa fina saker till mig.
Vad gör du i morgon:
Sminkning klockan 13,00 på Body Shop sen ska jag nog träna när Gustav spelar badminton.
Vad är det värsta du vet?
Förtryck, tortyr och fördomsfulla människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Oj! Ingen aning!
Vad behöver du just nu?
Någon som kissar åt mig. Orkar inte...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Jaaa.. Inte Blondinbella i alla fall.
Vad längtar du till?
Våååren!
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja!
Vad använder du för shampoo?
Vo5. Bytte i torsdags!
Vad är det finaste du fått? Mina småkissar <3
En speciell dag du minns: När Gustav och jag var på Nimis med mamma i somras, det var mysigt.
Hur gammal är du: Snart 25!!! :D
Tycker du om någon just nu:
Ja! Många!
Om fem månader:
Är jag otäckt vältränad!
Du samlar på:
Goda vänner
Gröna eller röda äppeln:
Röda!
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma om jag behöver böla och Lollo om jag vill ha hjälp eller bara prata av mig!
Gillar du golf:
Nje... Den sporten snor min sambo!
Vilken tid gick du upp idag:
Åtta
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja.. eller det är Gustav som betalt den så det kanske är hans? :D
Har du strumpor på dig nu:
Ja, med Hello Kitty på.
Vad ska du göra ikväll:
Titta klart på Knutby-dokumentären och sen läsa sista kapitlet i Män som hatar kvinnor *ger ifrån mig ett litet tjut av glädje*
Är det okej att gråta: Ja, o ja, om man har skäl till det.
När grät du senast:
Igår! För att Gustav skulle gå (ja, det var löjligt! Och han fick dåligt samvete!)
Laddar du ner musik och film från Internet:
Nej, jag kan inte... Jag har spotify!
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala mina studielån, köpa en lägenhet (en till oss och en till Lollo & Stefan så de kom hiiiiit!!) och reeeesa :).
Bär du glasögon eller linser: Hum.. både ock, fast inte samtidigt!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Ja, det är bättre kvalité. Dessutom är det ingen vits för mig att köpa nåt annat, tumstorlekar är det enda som inte sitter som skit.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
har blivit mer morgonpigg så det brukar bli mellan åtta och nio!
Har du piercing:
Jes! Navelen.
Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn:
Jag vet inte!
Solar du ofta:
Nej.
Är du bra på att laga mat:
Hyfsat!
Gillar du att dansa:
Ja!
Är du bra på att sjunga:
Nej, jag spelar!
Är du flygrädd:
Nej!
Hur vig är du:
Som en container
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Vilken är din favoritglass:
Jag kan inte äta glass
Tror du på ett liv efter döden:
Ja! Annars finns ju ingen direkt mening med livet.
Tycker du om sushi: Ja, det är gott!
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn!
Bor dina föräldrar tillsammans:
umm.. ja, jag har ju fyra och de bor två och två.
Har du tandläkarskräck:
Neeej, jag går ju hos Helena <3
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du:
Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja, det har nog många gjort.
Biter du på naglarna:
Nej, det finns mer bakterier där än under toalettsitsen = äckligt.
Röker du:
Nej
Hur ofta tränar/motionerar du:
Två gånger i veckan minst.
Senaste låt du hörde: Gustav har lämnat något på på sin dator... The Killers, tror jag det är.
Vad gör du på helgerna: Tar det lugnt, myser med mina kissar, oftast. De ser inte mig så mycket i veckorna.

Kommentarer
Postat av: Lollo

AAAAAWWW skulle du köpa en lägenhet till oss??? TACK *GRÅÅÅTER*

2009-03-28 @ 23:07:44
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

AAW Åsa, I love u too!!! :) Du är den bästa bästisem ever :) OCH du blev såååå fin idag! Puss o kram

2009-03-29 @ 19:54:07
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0