WHAT?

VAD har hänt med melodifestivalen? Och VEM är hon som leder det hela? Herregud... Enda låten jag gillar är EMDs, faktiskt! "Baby goodbye" sjukt bra låt! Caroline Af Ugglas hade sämsta men hon kom visst med ändå. Ja, jag vet inte vem det är som röstar men inte är det jag! (Då får man egentligen inte klaga, va? Om man inte ens försöker vara med att påverka.) Å herregud (igen!!) hon som sjöng "Alla" Sofia heter hon visst, hon har body ovanpå tajts!! jag trodde det modet dog i och med att 80-talet tog slut. Alltså, allvarligt. 80-talet är ju det bästa årtiondet (!!!) men modet var förskräckligt!! FÖRSKRÄCKLIGT!!

Vi ska alldeles strax iväg igen, jag kom ju just hem från pappa men kände att jag gärna följer med Jocke och Mariia ut och tar en öl. Så det ska vi göra strax, alltså. Jag grundar just nu med fil och flingor och två mackor som jag har fullt sjå med att hålla för mig själv. Sune är sugen!

Mina kläder börjar torka nu! Jag har strukit lite och hängt in i garderoben, så fint det blir!!

Nehe! Nu hör jag Gustav hålla på med skrapan i duschen så det är kanske bäst att jag går och fönar och plattar mitt hår!

Ha en riktigt trevlig lördagkväll!!

PoK

Kommentarer
Postat av: Lollo

*KASTAR UT MELODIFESTIVALEN GENOM BALKONGDÖRREN* Oj, den gick visst sönder rätt ordentligt... obrukbar så att säga... hihihi

2009-03-08 @ 00:52:51
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0