<3

Nu ikväll struntade jag helt i att jag skulle träna och åkte istället till min Lollo i Hallsberg! Jag, Lollo & Elliot promenerade och pratade lite, det är otroligt vackert över fälten i Hallsberg, inget jag tänkt på tidigare men det är verkligen det! Mer landet-känsla än man får någonstans i Örebro! Förresten skulle det vara jätteroligt att följa med till utställningen i Norrköping, Lollo, tänkte säga det innan men vi gled över på nåt annat! Om det finns plats i bilen är det ju smart att åka tillsammans men annars åker jag ner själv (kanske får med mig en sambo?)

Jag har fått några fina bilder på Tifa (bebisen =)) så jag lägger upp dem och sen ska jag soova! Jag är trött nu! Eller egentligen ska jag borsta tänderna, ta ut linserna, tvätta av mig sminket, klä av Gustav (som sover i kläderna ovanpå täcket) och SEN sova! Men först bilderna!


Har ni sett något så sött i hela ert liv?? Nej, tänkte väl det! Inte jag heller (förutom Elliot <3 love you baby)

Det har varit en otroligt mysig och en sådan här ladda-batterierna-kväll, det behövde jag nu! Det är så mycket annat hela tiden, alla behöver någon jordnära som bara är. I love you to, honey (Nu menat till dig Lollo =)). Jag tänker finnas i ert liv FOREVER!

Zzzzz peace out!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är klart du kan åka med, jag har en plats kvar i bilen OM nu pappa vill med, det vet jag ju inte säkert... Kommer han inte med finns det två. Vi hinner prata mer om det där :) Hoppas du har det bra på jobbet, jag drar nog till mormor idag. Vi kan höras iallafall! Puss på dig!

2009-05-26 @ 10:16:11
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0