Åsa är trött!

Trött och lite grinig för att sambon sitter i vardagsrummet och pratar med folk i hörlurarna. Tråkigt! Men jag har legat ute på gräsmattan idag, i bikini, i solen! Så härligt! Brände mig lite men det hör till! Gustav och jag cyklade ut till hovsta idag med och åt middag med Lena, Svante, Anna & Andreas, Fanny låg och sov! Vi kom typ en timma för sent för att vi var tvugna och laga Gustavs däck innan vi kunde åka och jag får ju inte köra bil på min medicin så det var inte så mycket val! Det var bara att fixa däcket och sen trampa iväg till blomaffären! Vi kom ju ut i alla fall och Lena var visst sen med maten så vi hade tur!!

Jag har ingen direkt inspiration till att blogga idag! Så jag ska sluta med det nu =P. Kommer mer uppdatering imorgon, och en som inte är så  torftig!! Promise!

//Oooosa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, jag räknar med att du INTE kommer med imorrn, så sov ut imorrn du och ha så kul ikväll (NATT) så hörs vi imorrnkväll! Jag ringer dig. Puss på dig och önska oss lycka till (mest med att hitta dit i tid!!!) :)

2009-06-06 @ 22:42:46
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0