CSI

Slö, slapp och likgiltig... Eller nej, jag är inte likgiltig. Det är fem år sedan idag som Fille gick bort så jag vet inte hur jag tänkte när jag tänkte att jag skulle träna och baka idag! Jag klarar inte någonting idag, är glad att jag kom till jobbet bara! Jag har suttit med löner idag och inte svarat i telefonen, skönt när man känner sig sådär hemskt deppig!

Jag fixade grillspett när jag kom hem så vi har ätit det och hasselbackspotatis, det var gott. Gustav tyckte det var lite starkt men jag tror det gick bra. Måste komma ihåg att ställa in matlådorna i kylen strax!

Jag måste ta ut mina linser snart, de är alldeles torra och skaver! Vill ni se lite bilder på Fille? (Väntar inte på svar)

Vacker, eller hur? =)


Kolla!! Hahaha!


Lilla Fiffi =)

Nja, nu är det CSI och jag ska ta ut linserna!

kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh har du också haft en tuff dag idag gumman? Hoppas at morgondagen blir bättre för oss båda! Vi ses! :)

2009-05-04 @ 23:23:05
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Anna

Kram!

2009-05-05 @ 08:17:46
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0