Fannydag!

Hej hej!
Long time no seen! Jag har varit busy busy busy, bokslut igår (sista april) och så sköter jag ju lönerna själv nu så det har blivit en del övertid de senaste veckorna och jag har varit trött på datorer när jag har kommit hem på kvällarna!

Idag har jag dock varit alldeles ledig! Bara tänkt på jobbet liiite! Anna, Andreas & Fanny skulle till stadsparken idag så jag hängde med dem, Fanny är ju toksöt! Jag har tagit några bilder från lunchen på BK =).


Här är hon så hungrig så hon är färdiga att äta upp Anna innan gröten är klar.


Lipar åt mig =)


Visar tungtricket


Tar av sig skorna


Flirtar med mig =)


Sååå söt! Och busig som få!

Så nu ska Gustav och jag åka bort till pappa och få på mina sommardäck, om jag nu får med mig Gustav från datorn. Annars åker jag väl själv, Danne är hemma så det finns gott om folk som kan sätta på mina däck =). Det är bara det att mina andra sommardäck som ligger i källaren ska med. Och jag är inte 100 på att jag har lust att bära ut dem själv. Kan kan jag väl men det känns onödigt att jag ska göra det själv när jag har en stor stark karl i huset!

Nej, nu ska jag sätta lite fart här!

hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Lollo

AAAAW vilket litet TROLL!!!! :D Otroligt vilket uttrycksfullt ansikte hon har :) Kramis //Lollo

2009-05-01 @ 23:43:19
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Antingen har du inte hunnit blogga än eller så har inlägget inte publicerats. Jag ska kolla på en Mupparna-film nu, så ska jag kolla igen sen :) Ha det så bra idag!

2009-05-03 @ 12:57:38
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0