"I haaave a dream - a song to sing"

Jag är omgiven av sovande personer och katter... Gustav tittade just upp och sa att det hade varit en jobbig dag! Mm kan väl tänka mig det eftersom han ligger i kalsonger, strumpor, T-shirt och hörlurar och sover i soffan. Sune sover på divanen/pallen och Selma låg och sov på armstödet ända tills för två minuter sedan då hon av någon anledning gled ner i soffan (i sömnen) och reste sig och ruskade på huvudet lite yrvaket. Hihi!

Jag funderar på om jag ska gå och duscha och sätta på en maskin med tvätt, länge sedan jag tvättade nu!! Och i helgen måste jag tvätta sängkläder! Jag vill det!

-Göra matlådor
-Tömma kattlådorna
-Slänga på en maskin med tvätt
-Duscha
-Titta vad som går på tv
-Blogga (om jag orkar)

Dagordningen för ikväll! Åå nu ringer någon telefonförsäljare! Jag har lagt in alla telefonförsäljarnummer som har ringt till oss och döpt "personerna" till "Svara ej" så jag behöver aldrig svara i telefonen när de ringer och jag behöver inte vara med i Niks (eller hur det stavas).

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, ja det ser faktiskt lite ut som att hon visar tänderna på bilden, men det gör hon inte, hon drar upp snusläppen :P

Det där Nix, det har jag hört fungerar dåligt iallafall... värdelöst!



Kramar på dig!

2009-05-07 @ 22:28:06
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0