Kullen!

Igår (lördag) åkte jag till Lollo i Hallsberg, det var marknad där och jag måste ju ha marknadsnougat, jag blev liite besviken när det jag fick för mig var vaniljfudge (vet inte vad det är för fel på mig längre! Jag har sug efter fudge, jämt!!) egentligen var whiskeynougat. Theresen gissade på det men jag hoppades verligen det var fudge... Jag åt i alla fall så mycket nougat så min mage började knorra men det gick bra ändå. Har mått sämre idag, faktiskt! När vi hade gått klart på marken så satte vi oss allihopa, fem tjejer och tre hundar i två bilar och åkte mot kullen! Kom just på att det verkligen var tjejliga! Hundarna är också tjejer, allihopa =).

Måste bara tjata lite och lägga upp en bild på Fanny från igår, hon tyckte vi hade lite mycket saker på skivan under vårat soffbord =).

Rensar lite!

Hon är i "tuggartiden" =D


Nu ska jag fortsätta mitt inlägg med Kullen igår! Helena har tagit hand om två flasklamm som blev föremål för flitig fotografering!

Ser ni att den lipar?? (Jag säger den för jag vet inte om det är Lisa eller Sluggo!)

Kissemissen låg och njöt i solskenet heeeela dagen!

Theresens ben, Ingrids ben, Lisa eller Sluggo, Elliot (som gärna ville valla lammen) och så Lollo =)

Vad är vår utan brännässlor??


Ankorna badar i dammen, syns inte så bra men Elliot står på pass på andra sidan =D


Elliot på en liten "ö" mitt ute i dammen

En dyngsur Elliot!

Lollo & Elliot


Tussi & hennes "valpar"

Lollo <3

Åå lilla Elliot <3

Första bilden på mig!

"Vad gööör ni där??"

Kramar "mami"

Så, das waar alles! Igår var en sådan där riktigt härlig dag! Ute på landet med alla djur och min bonusfamilj, synd att inte Rickard var med men han hade det nog bra hemma! Gustav satt i stadsparken och drack öl med Jocke så han hade också haft en bra dag! =D

Tar ett nytt inlägg och berättar om dagens händelser och några fler bilder på Fanny!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, vilken härlig slutklämsbild, Therese med ett får på armen... :P Det var jättekul att du var med, hoppas inte mormor avskräcker dig bara! Det gör hon med mig ibland :P Hihi... Vad mycket bilder du tog när jag inte ens visste att du hade kameran frame...? Haha! :) Du kan LÄTT bli paparazzi! ;) Pussis!

2009-05-04 @ 00:10:01
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

Haha, vi är ju verkligen en normal familj! Sött med min fot OCH nithalsbandet! Kramkram!

(Tror det är Sluggo som lipar, btw.)

2009-05-04 @ 12:55:01
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0