Magtröjor??

Allvarligt? Det kan inte vara modernt med magtröjor igen! När var sist? I slutet av 90-talet? Jag hatar magtröjor! Jag gillar mycket bättre det modet när linnena och tröjorna går ner långt på benen! Eller i alla fall över rumpan.

Vi har just ätit pizza här, vi skulle gått bort till jocke och Mariia men klockan blev lite mycket och jag var lite seg så vi kände att det är bättre vi är hemma istället. Det är ju bara att gå upp till conventum senare! Mycket närmre härifrån än från Ladugårdsängen. Jag har lite huvudvärk och magkatarr så förmodligen blir det ännu sämre med bädde delarna nu när jag dricker rödvin... Vi skulle ha ätit uppe på stan men vi blev dunderhungriga bägge två så vi bestämde att det gick snabbare att beställa pizza (vi var alltså inte sugna på Mc eller BK annars hade ju det gått snabbt!).

Idag fyller min lilla Semla ett år! Hon har fått en liten vippa med snören i ena änden, god mat och en karda. Maten var nog bästa presenten, verkar det som. Hon har legat på vippan (tänkt att man ska leka med den!) och hon blängde på Gustav när han borstade henne... Men maten åt hon upp alltihopa och slickade skålen, nooga! =)

Nu ska vi dra oss strax! hörs kanske senare!!

Kramar på er och ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mmm jag såg det där inälgget på startsidan, BLÄK för magtröjor!!!

2009-05-09 @ 23:15:09
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0