Mmm

Leverpastejmacka med gurka, klockan 23:33 en söndagkväll, det är inte fy skam det inte! Jag är just klar! Har bakat bullar och storstädat köket, sorterat om i mina skåp och torkat alla hyllor och dörrar! Det känns bra och det blev väldigt bra! Jag fick dock inte in assistenten, det var egentligen själva målet med städningen men för att få in den måste jag ta bort en hel hylla, den är så himla hög. Och så många hyllor har jag inte i köket så jag kan gödsla med dem!! Jag ska alldeles strax stoppa mina färdigjästa bullar i frysen och gå och lägga mig!

Hammerfall igår var hur bra som helst! Vi lyssnade på dem hela eftermiddagen på Spotify och jag tänkte att jag nog kan stå ut på kvällen! Men det var så mycket bättre än jag hade väntat mig!! Ja, otäckt bra! Efter att ha sett dem skulle vi gå till Frimis men där var det minst en timma i kö så vi kände verkligen inte för att stå där och vänta! Istället gick vi till "Mitt andra hem" som var det sämsta stället jag varit på, tror jag =P. Försökte hitta den usla vimmelbilden Gustav och jag var med på men lyckades inte!

Nej, nu är klockan asmycket och jag ska upp tidigt! Vi får höras imorgon! Då är det trääääning!

Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja vi får höras ikväll, jag kan ringa dig från mormor! Hoppas du får en bra dag idag!!! :) Puss puss!

2009-05-11 @ 10:17:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0