Så!

Nu har jag sytt in knapparna i klänningen så den blev så bra så! Det här kommer att bli en superkort blogg för jag är för trött för mitt eget bästa! Dessutom har jag magkatarr inför den äckliga 25-årsdagen! Mamma ringde och tackade ja, idag!

Så hittills är det:


-Jag

-Gustav

-Pappa

-Anette

-Daniel

-Sara

-Sebbe

-Alex

-Mamma

-Björn

-Farmor

-Lollo

-Stefan (tror jag)

-Helena

-Theresen

-Rickard (tror jag)

-Bisen

-Anna

-Andreas

-Fanny

-Svante (tror jag)


Nu har jag pratat klart med mina bröder på msn så nu ska jag skicka ett mail till pappa på klänningen så får han okeja =). Inte för att han kommer att säga något annat! Han säger alltid att jag är fin i det jag har på mig! (Tror inte de ser någon skillnad! =D)

Natti natti på er!

Pusskram


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh men han kommer att ÄÄÄLSKA klänningen :D

2009-05-08 @ 00:01:25
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0