Söndag

Så var det söndag igen... Tiden går så otroligt fort! Idag är det exakt två veckor tills första dagen av mitt födelsedagsfirande! På söndagen den 17:e maj kommer Lena & Svante och firar mig med lite lunch! (Gustavs mamma & pappa) dessutom ska vi vara barnvakter åt Fanny (jihoo!!) och sen kommer Anna & Andreas också och äter lite med oss! Rökt fläskfilé och potatisgratäng, vad tros om det? Gött! Sen får jag väl komma på någon efterrätt kanske... Glass, egengjord? Mm tål att tänkas på! Den 19:e kommer i alla fall Lollo hit och fikar lite med oss, på den riktiga dagen! =D och sen är det den stora festen på torsdagen den 21:a!

Den här veckan är fullspeckad;

Måndag - träning
Tisdag - smyckeparty (Designatenga!)
Onsdag - till Anna och ska planera lite inför hennes födelsedag!
Torsdag - träning
Fredag - till Anna, ska hjälpa henne göra smörgåstårtor
Lördag - min lilla Semla fyller 1 år! Anna ska ha lite öppet hus så vi kanske åker dit och äter lite smörgåstårta
Söndag - ut till hovsta och fira Annas födelsedag med fika.

Det var veckan det... Idag då! Vi skulle ut till hovsta vid ett för att grilla men vi kom iväg lite sent för min dundrande huvudvärk. Vi kom i alla fall ut och Fanny hade sovit över hos mormor & morfar för att Anna & Andreas var ute och åt, tror jag, igår. Vi åt grillat kött med lite tacosås, tacochips och grönsaker, jättegott!!


Ler åt mormor =)


Ler åt mig <3

När jag kom hem nu ikväll möblerade jag om i vardagsrummet och putsade fönstren, storstädade lägenheten och tvättade två maskiner med tvätt. Jag rensade tillochmed avloppet i duschen! Det är något av det värsta jag vet, jag tror att saker ska komma krälande... Uuuu när jag var i Grekland vågade jag inte stå ovanpå själva avloppet i duscharna fast jag hade duschen på och Anders sa till mig "men skärp dig, det kan inte komma upp något när det forsar vatten neråt!" men tänk OM! Jag fick det ju i alla fall inte på fötterna om jag inte stod på avloppet! (Det kom aldrig något uppkrälande men jag hade några attacker som liknade panikångest ett par gånger =D).

Nej, nu väntar sängen på mig!

Hörs imorgon!
Pyss & kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0