Trött & ynklig!

Hej hej!
När jag kom hem idag började jag laga mat och när jag öppnade kylen trillade en syltflaska ut och trillade på min fot! Så min stortå är illblå och jag kan inte gå! Vad ÄR det med mig och "olyckor i hemmet"? Det är de vanligaste, eller hur!? Mm.. kanske inte är så konstigt då.

Gustav har varit hemma idag med, han mår inte alls bra och ligger och sover nu. Hoppas han blir frisk snart! Det är tråkigt när han är sjuk =(! Lollo är nog på Kullen nu, hon skulle åka dit och vara med Theresen... Neeej, nu får jag rycka upp mig! Det här går inte ann!

Jag lägger upp en meckbild på mig & Alex =)


We did it! (Tur att min bil inte väger så mycket =D)

Kommentarer
Postat av: Lollo

HEJ!!!! Jag r hemma en svng och hämtar solkräm, har bränt mig BADLY i nacken. Jag Ringer dig OMEDELBUMS!!! :) Puss!

2009-05-30 @ 15:53:19
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0