Förbannad

Japp, det har jag varit både igår och idag, jag vet inte vad det är med mig! Jag är trött på män i mitt liv som tycker att min främsta egenskap är att jag är söt. Vad fan är det, liksom?! Vem som helst kan väl vara söt, jag är hellre smart! Och jag är smart! Jag har lätt för att lära mig saker, helt enkelt.

Och nu är det ju inte så att alla män i mitt liv har sagt så! Jag har en hel drös som tycker att jag är smart:

     * Jonas (tror jag =))
     
     * Bosse
    
     * Anders

+ alla flickor som överöser mig med komplimanger! =)

Den här listan hjälpte! Jag känner mig mycket bättre! Inte alls lika arg längre! Bara en hel del trött och sugen på att komma till jobbet lite tidigare än idag imorgon! Jag ska till farmor på lunchen imorgon och träna på kvällen. Torsdagen blir det bio med Louisen, Gustav & Jocke x 2. Fredag vet jag inte vad som händer. Lördag tror jag att Majsan och jag ska åka till Lindesberg och gå på loppis istället för att åka till Julita, för den helgen har ju redan varit! Söndag är det hundutställning och jag tänkte gå och kolla för Louisen kommer vara där!

Nu ska jag gå och soooooova!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh Åsa idag mår jag illa! ILLA!



Ringer dig efter halv fyra!

2009-11-11 @ 09:32:29
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: jonas

Du kan stryka tror. Du vet vad jag tycker om dig. Det finns också en anledning varför du får mer arbetsuppgifter av B. Det är kul att se att du har ett humör.

2009-11-12 @ 14:25:12
Postat av: Lollo

Jag är hemma Åsa men mamma pratar i telefon som en besatt ;) Vi kan väl höras imorrn?



Puss och kram!

2009-11-13 @ 22:26:24
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Heikki Skålberg

Glömde du mig på listan ?

Fick inte Gustaf plats heller ?



Ha det. Heikki

2009-12-07 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0