Humöret

Hallihallå!

Jonas, du skulle sett mig för tio år sedan (konstigt det känns att säga så... Gammeltackan ^^) jävlar vilket humör jag hade! Jag har spottat Björn i ansiktet en gång (ja, han spottade tillbaka) och jag har slagit honom en gång (ja, han slog tillbaka) och mamma har kastat en brödkorg & en osthyvel på mig. Mammas utbrott var bara en gång och det var för att jag hade bestämt mig för att åka till Göteborg och träffa en kille som var tio år äldre än jag (jag var 16) och hon sa (= skrek) till mig "Vad tror du han är ute efter?". (Ja, min mamma hade rätt). I vilket fall som helst så växte jag upp tillslut och jag blev en ganska lugn och timid person! Men detta var också tre gångers utbrott, under hela mitt liv... Mina föräldrar kan skratta sig lyckliga att ha mig som dotter!

Ikväll skulle Lollo, jocke W & Jocke F, Gustav och jag ha gått på bio men det gick visst ingen bra film så de hyrde en film (skitkass). Knowing hette den. Se inte den!

Nu ska jag in på FaceBook och skörda grönsaker och sen är det dags för sängen!

Pusssss på er =)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja Åsa, tre är ju ingenting!!! Det värsta jag gjort är att kasta en träsko på mammas fot, fy jag skäms som en hund för det idag! :( Arg måste man få bli, men det är ju skönt när man kan lösa det genom samtal.. :P



Tack för ikväll Åsa, LOVE kärlekstéet by the way ;) Pussis!

2009-11-13 @ 00:34:28
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa, det kan jag verkligen föreställa mig att du gjorde... not..!

Jag kallade mamma för häxa en gång, men det är väl inget riktigt skällsord, för numera kallar jag mig själv Häxa, men då var jag arg!

2009-11-15 @ 17:01:28
URL: http://humpeshorna.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh Åsa jag har fått ett jättegulligt mail av Berit ikväll :) Det behövde jag.



Vi hörs gumman! Puss!!!!

2009-11-15 @ 21:25:30
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0