Mer

Haha! Okej, Jonas, jag ska skriva mer! =D Idag har varit en relativt lugn dag! Alla julgardiner är uppsatta, ljusstakar står på plats, ja, vad mer finns det att göra? Baka! Men jag sparar det till kanske nästa helg eller någon dag i veckan! Nästa lördag ska jag och mor min till stockholm, vi ska gå på Hallwylska muséet och bara mysa, äta gott på något trevligt ställe och ja, bara vara! En del shopping kanske hinns med också! Skulle verkligen behöva hitta min kamera men jag får väl hålla tillgodo med mobilen sålänge!

Vi har just tittat på Twilight, första filmen, Gustav tyckte den var kass så han satt och störde mig hela filmen! Dumma kommentarer om vad Edward Cullen egentligen ville göra med Bella. Bara dumheter! Han är en riktig gentleman och genuint kär i henne! Dumheter! Dessutom skitsnygg!

Nu håller jag på och tvättar tredje maskinen för idag, det blev mycket tvätt med alla gardinbyten här hemma! Förresten så ljög jag, alla julgardiner finns inte uppsatta för jag har inga till sovrummet! Jag har beställt, kommer 15:e december. Känner jag mig själv rätt så kommer jag att hinna köpa några andra innan de kommer! Mina stövlar gick sönder i fredags, funderar på vad sjutton jag ska ha på mig imorgon! Gustav tycker jag har miljoner skor men jag har inga fler lågskor, så det får blir skor med klack imorgon och jag vill inte ens ha det! Strutta runt på kontoret med höga klackar, känns inte helt hundra. Gick bättre när jag var i butiken och ändå skulle se presentabel ut, vem ser mig nu, liksom.

Nepp, nu ska jag fixa matlåda på tacosen och sen skörda mina tomater i Farmville! Får se om jag skriver igen! =)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja vi kan absolut ta en helkväll imorrn Åsa, mamma slutar nog efter 18 nån gång så det blir väl ganska bra, eller? :)



Har ni också ätit tacos idag? :) Jag är nyss hemkommen från en MYCKET trevlig taconight :D



Vi hörs imorrn sötplutt! Puss!

2009-11-30 @ 01:48:11
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: jonas

mycket bra, det förgyller vardagen

2009-11-30 @ 09:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0