Pappa

Jag pratar med min pappa på msn, han är rolig! Han börjar med att skriva "Hej Åsa, det är pappa" och sen måste jag vara noga med att inte skriva för mycket för då blir han förvirrad, jag får inte heller skriva för fort för då blir han förvirrad. Att kolla så jag är okej tar cirka en kvart. Men han gillar att han kan det här som "ungdomarna" kan och då är det bara roligt! =) Farmor ville ha en ny mobil och då vill hon ha en man kan skriva sms med, det finns nämligen en från Doro med skitstora sifferknappar som man bara kan ringa med men hon ville ha den lite dyrare så hon kan skicka sms. Hightec...

Idag har jag inte gjort nåt förutom att ha städat hela lägenheten och tvättat tre maskiner med tvätt. Jag hissade upp sängarna så jag kom åt under och hittade en massa kläder! Lollo, där var förresten alla mina ensamma strumpor! Eller du kanske inte såg att det bara var en av alla mina när vi hängde tvätt. Ja, den andra till alla par låg där! Dessutom krälade det fram ett kryp (!!) jag höll på att dö och som tur var så ringde Lollo precis efter och lugnade mig med att det var en Pälsängel (tror jag...) och de är totalt ofarliga, dock äckliga. Men inte som löss... eller nåt annat äckligt! Det blev i alla fall totalsanering av sovrummet, dammsugning av madrasser, vädring av kuddar, tvätt av alla kläderna som låg där under osv.

Nu ska jag försöka få igång mitt sims! Det vill sig inte och jag har börjat på samma familj fyra gånger och hela datorn stänger av sig! Otroligt frustrerande och irriterande!

Pappa vill att vi ska äta lunch någon dag, han överraskade mig... Det var roligt!

Nehe! The Sims!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Pälsänger heter det, dom är totalt ofarliga men FY så äckliga, huh! ;)



Jag har söndagsångest Åsa, känns inte alls bra. Hoppas du får en bra arbetsvecka iallafall, det förtjänar du.



Puss på dig!

2009-11-15 @ 22:12:05
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Låter som du behöver prata, ring när du kommer hem imorrn Åsa, jag är här i Dylta då tror jag. Inte i Hallsberg iallafall.



Puss puss!!!

2009-11-15 @ 23:18:20
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Madde

Önskar dig en härlig måndagskväll. /Madde

2009-11-16 @ 17:46:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0