Söndag!

Åå jag sitter och tittar på "På smällen" på trean, en av mina absoluta favoritfilmer! Den är så jäkla rolig!

Den är helgen har varit fullspäckad! I fredags var Jocke här & spelade Ps3 med Gustav så jag passade på att åka ut till Dylta där Lollo (♥) var, vi hade uppladdning för Allahelgona, Theresens andra favorithögtid! Igår hade jag bestämt mig för att åka till min lillebror i Norrköping! Vi gick på Media Markt och en sväng på Ingelsta (typ Marieberg) och så åt vi lunch där, asgott! Sedan åkte vi tillbaka till Danne och fikade, han bryggde bästa kaffet till mig =D. (Utan kaffebryggare!) och sen bar det av hemmåt.

Jag hämtade upp bror nr. 3 (Alex) och vi åkte till Dylta för att äta, jag fick en snygg (läs: hemsk) sminkning av Theresen och svarta naglar av Lollo. Jag har behållt mina svarta naglar, jag känner mig lite rockig just nu så det blir perfekt! mitt i natten skjutsade jag hem Alex till Sjöhaga och sen vidare för att plocka upp Gustav i Vivalla. Jag skrämde skiten ur Jocke när han skulle skrämma mig genom att trycka ansiktet mot min ruta och jag vände ansiktet mot honom och skrek "bu!" (jag hade ju min sminkning kvar!) HAHA! Tack Therese! Det var väldigt roligt =D.

Nu ska jag kolla klart på filmen! Ursäkta ett rörigt inlägg, det var ju ett inlägg i alla fall! =D

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHA! JAg kan tänka mig att han blev skraj Åsa!!! :) Jag tänker ringa dig nu. Hoppas du är vaken!

2009-11-01 @ 21:58:12
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Humpe

Anytime Åsa, anytime! Kraaam!!

2009-11-01 @ 22:01:09
URL: http://humpeshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0