Tisdag tisdag!

Hej hej!
Idag har jag bara hunnit jobba, tvätta en maskin tvätt, ätit och diskat två omgångar med disk. Jag skar mig också på en kniv men Gustav tyckte mitt snitt var så litet så han kom, skrattade och satte sig vid datorn igen... DumGustav =(. Det blödde faktiskt flera droppar! så nu har jag satt på ett Nalle puh-plåster i alla fall! Jag har massa olika plåster; Nalle Puh, Hello Kitty, Star Wars och så vanliga hansaplast, bruna. Jag tycker om plåster!

Nu har jag precis ätit ägg och macka och druckit en jättekopp med te och känner mig sådär slut som man bara gör när man har planterat rumpan i soffan! Förresten kom jag på att jag måste bryta löftet jag har gett Helena om att inte gå ensam... Jag kan ju inte träna om jag inte gör det! Ibland följer 50.5 (killen med de stora fötterna) mig hem men inte jämt! ska fundera på hur jag ska lösa det här. Jag har i alla fall kommit på att det inte är en jättesmart idé att springa med musik i hörlurarna för jag hör ju ingenting annat! Skulle någon hoppa på en så blir man ju totalt överraskad. Inte bra! Annars skulle man ju gå på kurs hos hon som knäade våldtäktsmannen mellan benen. Skitbra! Gustav har tränat med mig med; man håller om ena handen och kör upp armbågen mot angriparens näsa. Svårt att förklara men man får en jäkla kraft.

Nu slutar vi prata om såhär tråkiga saker! Imorgon är det dansmatts-kväll här hemma! Det blir fullt med folk (Lollo du får jättegärna komma, om du vill! =D) jag tänkte försöka hinna träna innan de kommer men det kan bli knappt, dessutom vet jag att när mattan kommer fram så är jag inte den som är den... Jag gillar att dansa!! =D

Nu väntar min tvätt på att bli hängd!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0