Ångest deluxe

Hej hej!
Ja, jag har ångest, dödsångest! Och jag tänker skriva mitt första inlägg på aslänge om just ångest för jag behöver skriva av mig. Jag har träffat två av mina bröder idag & ska träffa den tredje imorgon, jag har spenderat hela kvällen tillsammans med människor som känt mig i hela mitt liv och som är som min andra (eller tredje i mitt fall (utan inbördes ordning)) familj. Livet är så skört och inget varar för evigt... Deprimerande tanke! Jag fick en klump i magen när jag lämnade Alex på stationen, han skulle på fest i Lindesberg och jag bara VILL INTE! Jag vill att han ska vara min lilla kille som aldrig blir stor, aldrig blir full, aldrig träffar tjejer, aldrig klarar sig utan mig ;).



Fast det är ju en omöjlighet & ett oönskvärt scenario!

Tänk om jag själv får barn någon gång.. Jag kommer klema bort dem! Och åå vilken hönsmamma jag kommer vara! Jag ska kopiera Helena (Lollos mamma) rakt av. Jag gillar hennes mammastil!

Jag har messat Alex sex gånger ikväll! Ska göra det en gång till innan jag somnar sen! Jag är så orolig så det brinner i magen på mig! Jag är rädd att han ska hamna i bråk, bli för full eller bara göra något han kommer ångra. Fy vad jag är en mes! Jag kommer alltid vara en tönt och han kommer alltid vara en cooling (tur han är min bror så jag får hänga med honom ändå).


(Ja, vi är på kyrkogården)

Imorgon ska jag upp tidigt, leta reda på benen till Dannes soffbord som han fått av oss, åka till Norrköping & sen tillbaka till Örebro. Hinna med en tur till kyrkogården & hälsa på min Fille och sen hitta på något riktigt Halloweenigt på kvällen! Bilder kommer förhoppningsvis! Jag har tillfälligt glömt var jag lagt min kamera (läs: tappat bort den, har nämligen hittat ett tomt fodral...)

Z z z z nu i alla fall!

Får se när vi hörs!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, du ska inte gå omkring och vara sådär orolig, du ska se att det går fint, och han är ju en vettig kille! :) Har du pratat med honom idag?



Hoppas du har det mysigt med lillebror i Norrköping, och stressa inte! Du kommer när du kommer, hellre senare än inte alls eller dötrött!



Puss på dig hjärtat!

2009-10-31 @ 10:26:16
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0