Dans, is & tivoli!

Hej hej!
Igår var det is på mina rutor på bilen, jag fick skrapa!

Hoppas det inte blir en alltför kall höst! Jag har önskat mig ett överdrag till rutan i julklapp så det riktigt kalla kan få komma i januari! Så slipper jag skrapa. skulle vara skönt! =)

På motorvägen åkte jag bakom en tivolivagn! Det såg så himla roligt och färgglatt ut så jag tog ett kort på den med!
 

Ser ni vad höstligt det ser ut! (Snygga torkare på bilen va?? Racer =D) Det blå längst fram på lastbilen är virvelvinden-vagnar, ni vet va? Jag har bara åkt sådana en gång och det var med morfar, jag höll på att kräkas och sedan dess åker jag knappt aldrig karuseller. Jag gillar inte att inte ha koll på saker och ting, i en karusell har man inte koll på NÅT! Man är helt beroende av att någon har gjort sitt jobb och säkerhetskollat, smörjt & skruvat. Hua! Nope, inget för mig! Men jag gillar fortfarande att gå på tivoli, mest för alla färger & speciellt för den rosa sockervadden!

Igår kväll åkte jag hem till Mirza där Maja, Anders & Addis var, vi spelade Guitarr hero, Buzz & dansade på dansmattan =). Dessutom kollade vi på Svenska Hollywoodfruar, drack te och åt mina bullar. Gud vad jag skrattade när vi dansade, så jäkla kul!!

Jag var tvungen att dansa lite ikväll också så nu ligger den på mitt golv hemma =D.

Maja pratade om film senare så jag hoppas huvudvärken ger med sig, nu dricker jag en kopp te. Ska väcka gustav så han kan sova sen & så ska jag kanske äta en liten bulle =D.

Hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0