Ensam mamma söker

Någon som såg det??? Någon som tror att det inte hände något den där natten Helena spenderade hos jag vet inte vad han heter!! Men herregud, nu hittade jag mammornas bloggar. Återkommer strax! Sådär ja! Oscar heter han (snygga magmuskler, by the way! Dock är min gustav snyggast =D) Herregud... Ja, jag säger bara det, herregud!

Nu ikväll körde jag bort bilen till pappa och hade löparskorna på mig så det var bara att pinna hemmåt! Väl hemma var jag iskall utanpå och svettig inifrån och blöt överallt eftersom det regnade! Sådär halvmysigt... Jag har i alla fall duschat nu & sitter med en kopp rött te och myser för mig själv! Gustav spelar & jag slötittar lite på Stålmannen (tror jag det är) och bloggar då, såklart.

När jag sprang hem innan såg jag en av de berömda lila bussarna (som kört sedan 1 oktober) bli bogserad... Hur bra är det här egentligen? Jag ska åka med en imorgon för första gången. Spännande! Men jag har inte laddat mitt busskort, eftersom jag inte har en aning om hur man gör förutom via pressbyrån och där har jag inte gått förbi på evigheter. Så jag får väl åka på mobilbiljett, helt enkelt. Någon sa att det var hårda säten, utförlig rapport kommer imorgon. Jag kan tro att det blir bra eftersom jag har lite bacillskräck och dessa är nya bussar, utan baciller! Nice! =)

Nehe! Ska dricka upp mitt te & sen sängen! Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Passa dig, dom nya lila bussarna kanske är fulla med baciller, det har ju trots allt gått en bit in i oktober... ;)



Nu ska jag duscha faktiskt. Hinner inte sitta här =P



KRam på dig!

2009-10-12 @ 08:54:49
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0