Födelsedagspresenten

Glömde ju berätta vad jag hade köpt till mamma i födelsedagspresent!

≠ Lökhackare - Från coop, tror den är asbra och skulle vilja ha en själv!
Tågbiljetter till Stockholm - Vi har pratat i säkert fem år att vi ska åka till Stockholm och gå på Hallwylska muséet till jul. 5:e december bär det av! =)
Ljudbok - Camilla Läckbergs senaste; Fyrvaktaren. Uppläsare Katarina Ewerlöv (tror hon stavar sitt namn så)

Tror det blir bra! Dessutom får jag ju också åka iväg den 5:e! Asbra present! Som Gustavs present han fick förra året (Londonresa över nyår) inkasseras något sent, ett år senare! Men det blir ju av ändå! Och det är ju huvudsaken!

Sebbe fick ett golvskydd till sin skrivbordsstol, så han inte förstör ekparketten & sängbord till sin säng. Så jag tror att han var nöjd!

Tror nästan jag ska sova! Eller lägga mig och läsa Camilla Läckberg, kanske! Får se...

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: *Lollo

Ja Tifa hon växer så det knakar, men ändå inte sååå mycket, hon väger hälften av vad Elliot gör =P Men hon blir inte mycket större nu, pluttan =)



Va, fick Sebastian present igen?? ;) LYX!

2009-10-11 @ 00:02:28
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: *Lollo

HAHA då så, då är det ok... ;) Hoppas ni hade trevligt!! =)

2009-10-11 @ 00:05:30
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Evelina - Ivelajn

Vilka bra presenter :D

2009-10-11 @ 20:02:45
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0