Fotbollspiss

Jaha, så förlorade vi fotbollen! På ett uselt vis! Första målet vi gjorde dömdes ut för det var off-side & andra målet dömdes ut för att domaren tyckte bollen var ute just innan målet gjordes. DEN VAR I LUFTEN & ZLATAN SPARKADE IN DEN!! Jag är upprörd. Och jag gillar inte ens fotboll.

Nu är jag i alla fall hemma, efter en iskall tur i mina converse (varför ha dem när det nästan är minusgrader ute???? Mitt pucko..) men de är ju snygga i alla fall, eller hur?



Mmm kan inte fatta att de faktiskt är miiina!! =D ♥

(Sådär då, då gick det att centrera bara bilden! Mycket bra! Tack blogg.se!)

Jag hade mössa på mig, min jordgubbemössa & mina vintervantar, tjocka stickade med fleecefoder inuti! Varmt och gott, fattades bara sadelskyddet som jag tappade bort förra vintern. Kanske får ta en tur till julita på julmarknaden och köpa ett nytt. (Behöver ju inte nödvändigtvis åka dit men det är mysigt med!) Lollo kanske vill följa med?! =)

Jag har så himla ont i min axel! Och ut i armen, fattar inte vad det är och vad det kommer ifrån. Skitjobbigt! Jag måste verkligen se till att fixa så jag får en sådan rullmus till jobbet! Mamma trodde det kunde vara musarm, det tror inte jag men man måste tänka positivt, hela tiden! Eller ofta, i alla fall!

Ska kolla mina växter i farmen! Hörs senare eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: *Lollo

Julmarknad på Julita? Jag är på! =)

2009-10-11 @ 00:00:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0