Ljuddämpare & Lollo

Hej hej!
Imorse vaknade jag kvart i nio!! = Jag försov mig, jag börjar åtta! Jag jobbade dock till sju igår så jag tog och åt frukost hemma i lugn och ro. Asskönt! Jag begav mig ut till jobbet vid tio och på motorvägen small det till och min bil började låta som värsta racerbilen, skitcoolt, tyckte lillebror. Inte lika roligt tycker jag som ser tusenlappar flyga iväg (eller gasas ihjäl av mitt nya avgassystem). För självklart (SJÄLVKLART) har jag odelat system = jag måste köpa nytt hela vägen! Bajs. Jag gissar på cirkus 6000 SEK till detta livsnödvändiga ont. Eller så kan jag åka buss ett tag och sälja skitbilen. Svårt att komma till mamma bara men de kanske får komma till mig ett tag, fram till juni, eller nåt! Då har jag sparat ihop pengar till att köpa en ny bil! Asbra.

(Såhär ser en smälld ljuddämpare ut!)

Sen har jag jobbat hela dagen fram till fem (jobbade jag åtta till sju igår kan jag gott jobba tio till fem idag, eller hur?) Klockan fem hade Lollo och jag bestämt möte inne på Marieberg Galleria (som det så flashigt heter, nuförtiden!) Vi fikade hos George på Coffe house, mycket gott! Och såklart trevligt sällskap! Tiden går så fort och räcker aldrig till när man har så mycket att prata om!

Jag kom hem strax efter sju & Gustav var AShungrig, kyckling som jag hade tänkt idag passade inte, herrn i huset. Så vi gick bort till Sibylla här på väster och han köpte ett baconmeal, eller nåt sånt. Jag åt två mackor med leverpastej & gurka (de gjorde jag själv, Sibylla har inte utökat sin meny) och så drack jag en kopp forrest fruit-te. Min nya passion! Jag är verkligen en periodare! Leverpastej & gurka, rökt skinka & paprika, hamburgerkött (ja, jag är en hästtjej som äter hamburgerkött! Sorry, det är gott!) med pepparrotsvisp, prästost & gurka. Ja, det går som sagt i perioder! Och då äter jag bara det pålägget i tre eller fyra veckor. Likadant med teet; Forrest fruit med honung, Peach & mango med mjölk eller bluefruit med honung. Jag är en lite lustig människa. Men min bror åt makaroner med korvslantar i tre månader så jag ligger fortfarande i lä.


(Då får den fan ligga till vänster då!!!!)


Alex frågade just när jag kommer till dem, han är trött på våra föräldrar så han behöver lite sällskap. Sebbe kommer hem imorgon, så det blir nog bra. Men storasyster är ju storasyster, storebror är tydligen inte lika roligt (ler åt det i smyg). ♥

Nu blir jag tokig på blogg.se det är segt!! Och det går inte att lägga upp bilder! Och att centrera bara bilden är fan omöjligt!! Antingen centreras hela jävla inlägget eller så hamnar bilden längst ner och när man flyttar upp bilden så hamnar den helt plötsligt på vänsterkanten igen. Jag blir vansinnig när det inte finns någon logik i fel! Då finns det heller ingen naturlig lösning. Och då blir jag ju helt plötsligt maktlös = gillas inte!

Försöker lägga upp en bild till! Hörs imorgon! =)

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag är också periodare medpålägg, nu senaste tiden har det varit senap, prästost, skinka och tomat =) SKITGOTT! Ännu godare som varma i ugnen, men vanliga mackor går kanon det med.



Det gick ju skitsegt för mig med att komma in på bloggen och ladda upp bilden. FY FAN för att behöva sitta och väntasådär! =(



Det nya téet luktar så in i helvete gott så det måste antagligen smaka skit.... vi får se ;) Hihi



KRam!

2009-10-08 @ 21:31:23
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: nicole

Hejsan:)

har du några roliga planer för helgen då?



du har väl inte missat chansen att tävla om ett babyrosa nagelack från O.P.I hollywood i min blogg?



love/nicole

2009-10-09 @ 09:43:12
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Piinky the one and only♥

vilken rosa & fin blogg du har =) allt bra ?

2009-10-09 @ 14:14:47
URL: http://caandyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0