Måste

Hejsan!
Jag känner att jag måste blogga idag! Det var så himla länge sedan och i alla fall Lollo verkar sakna mig =D. Jag har varit sjuk i en vecka nu och det börjar kännas liiite segt! Jag kommer att vara hemma imorgon för att piggna till ordentligt. Jag har nämligen jobbat hela veckan fast jag inte borde och då finns verkligen ingen energi till nåt annat än att laga mat (på sin höjd) och dimpa ner i soffan sen! Kunde ju visserligen ha bloggat istället för att sköta om min farm i spelet "Farm Frenzy III" men mina kor & får behöver mig så sorry kära läsare! Nu är jag i alla fall snart back on track igen och då ska jag lägga in lite bilder från telefonen som jag tänkte lägga upp här! Josef tog två snygga (läs fula) kort på mig på lagret idag som jag har lagt in i min dator på jobbet och har som skrivbordsunderlägg. Skitkul, då får jag skratta lite när jag sätter igång datorn! Jag är expert på att göra miner på kort. Blir vääldigt roligt =D.

Imorgon ska jag sova länge och bara slappa! (Jag tar alltså inte en sjukdag utan jag jobbade en lördag som jag tänkte kunde vara bra att ta ut nu) Jag kanske åker en sväng till Filipstad eftersom min kära bror fyller år imorgon och han kan inte komma hem eftersom han har tenta =(. Mer om det imorgon!

Nu är det sängen för mig! Kort blogg blev det i alla fall!


Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

"En sväng" till Filipstad Åsa? Är det inte rätt långt dit...? ;P Ha så trevligt iallafall och hälsa lillebror. Och krya på dig! =)



Kram på dig!

2009-10-01 @ 23:16:05
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hm det är nog jag som är EXTREMT dålig på Svensk geografi... =P

2009-10-02 @ 17:36:23
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Kika in på min blogg, och sen Thereses =)

2009-10-02 @ 21:59:43
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0