Mobilkort!


Tvätt tvätt tvätt!

Selma i en oerhört generande pose... Tassen mellan benen, fjärrkontrollerna inom räckhåll & likaså colan.

Finaste Majsan på It´s SÅ

Haha! Suddigt men roligt kort, Majan & Jonas =D

Ett par skor stod ensamma kvar!

Raskt över till förra söndagen, fika hos Anna, Andreas & Fanny

Fanny hos morbror =)

Sööööötaste!! ♥

Jag älskar den här bilden! =D

Kritor, lika gott som russin?

Foppa-tofflorna på!

Bullar ♥

Vaaad vill Sune? Magkli?

Selma äter oliver...

Långeman!

Imorgon blir det slappdag, lite sängklädestvätt, tänkte jag mig, dammsugning och torkning av golv! Jag skulle behöva tvätta fönster men det beror på om det är milt eller kallt imorgon, jag förfryser ju fingrarna annars! jag kan ju visserligen ta insidan om det är kallt, det är den som blir smutsigast i vardagsrummet, kissarna sitter och gör nosavtryck på insidan! I köket & sovrummet gör avgaserna utifrån mer än vad katterna gör inifrån så där behöver det tvättas snarast! Kanske är dags att byta till höstgardiner också? Eller vad tror ni?

Söndag vet jag inte vad som händer, slappdag, förhoppningsvis! Vi ska visst ut imorgon kväll så då kommer jag behöva slappdag på söndag! Mamma kanske skulle komma in hit imorgon! Vi skulle höras på förmiddagen. Gustav och jag ska nog upp på stan en sväng också! Han ska köpa kläder, sa han men det går ju alltid fort! Vi går in på Levi's & MQ och sen är han mätt på det där! (Och har köpt det han vill ha) Jag ska in på smyckesbutiken på Krämaren och hämta mitt hänge till Tomas Sabo-halsbandet, jag beställde ett i förra veckan och de ringde i onsdags och sa att det hade kommit. Dessutom har jag hittat ett par Uggs (inte äkta) på Eurosko i Karlskoga som jag vill ha! Så jag funderar på att gå in och köpa dem också. Får se får se. Jag kör nog på ditt stuk, Lollo! Bruna! Jag har massor av svarta stövlar, kan vara roligt att ha ett par bruna, i alla fall!


Det stod på hemsidan 599,- men jag har för mig det var 499,- i Karlskoga... men jag kan ha fel!

Nu ska jag sova!! Vi hörs kanske imorgon!

Natti Natti!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja inte svarta tror jag ite iallafall, men jag har inte bestämt om jag vill ha bruna eller naturfärgade... Svårt det där. ;)



Åsa trivs du som fisken i vattnet när Gustav håller i en liten knodd? =)

2009-10-03 @ 16:49:20
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha, näe Åsa, Farmville!? Tycker du det är kul? ;)

2009-10-03 @ 18:24:53
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: http://gaabriiellaas.blogg.se

så söta katter :D

2009-10-07 @ 21:30:21
URL: http://gaabriiellaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0