Morgon!

Hej hej!
Jag är sen! Jag ska alldeles strax springa ut och ta bussen till jobbet! jag skulle bara... skulle bara.. skulle bara. Så jag missade den som går halv =). Och så snoozade jag så jag missade den som gick tjugo i åtta och den som gick åtta. Men jag har ringt mamma i alla fall. För er som inte vet det så fyllde mamma igår. Jag glömde henne inte, jag tänkte på henne hela dagen men fick liksom inte tid att ringa! Jag gick från jobbet vid halv sju, stressade hem och tränade. När jag kom hem hade Gustav lagat mat ♥, pytti panna! Så jag åt och sedan var klockan halv ELVA! Hur gick det till... Min mamma lägger sig senast halv tio, man kan inte ringa henne efter nio en vardag! Eller ingen annan dag heller, egentligen. Jag fick tag på henne i morse i alla fall och fick världens dåligaste samvete! Ingen var hemma när hon kom hem, hon fick ställa sig och laga mat själv och hon fick inga presenter för dem hade de gett henne i lördags! Hon grät!! Mitt hjärta blöder för mamma ♥. Jag skulle åkt upp...

Nu måste jag iväg! Jag & Josef ska till Degerfors idag!

Hörs sen!

Glömde berätta att jag har en personlig livvakt som följer mig hem från gymmet! Så jag slipper gå genom alla parker själv, guld! Han är 2 meter lång och har skostorlek 50.5 (!!!!) jag jämförde hans fötter med mina igår och mina är hälften. Ska ta kort på det någon dag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh stackars Elisabet! Men det var inte bara ditt ansvar Åsa, det bor ju ett par grabbar hemma med henne också!



Kunde du inte heller komma in på min blogg igår? Jag kunde varken kolla någrabloggar på blogg.se eller logga in.... =(



Ha en bra dag!

2009-10-13 @ 08:57:17
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åsa du måste uppdatera din visningsbild på Bloglovin =)



No pressure.



Puss puss!

2009-10-13 @ 15:43:30
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0