Nackspärr

Jag glömde berätta om tjejen som satt bakom mig på bussen på väg hem i måndags, hon tuggade tuggummi... Sådana, Juicy fruit (platta med staniol om) och hon blåste bubblor. Jag såg henne i plexiglasskivan framme vid dörren (hon satt ju bakom mig så det speglades!) och så får jag se hur hon börjar dra med fingrarna i sitt tuggummi. Å herregud tänkte jag, fattar hon hur mycket äckel hon har på sina händer bara genom att ha tagit i ett handtag på bussen (även fast de är nya så påminde Lollo mig om att de har gått i två veckor, massor med människor som åkt!!) blä blä blä! Hon drar mer och mer i sitt tuggummi och tillslut sitter jag spänd som en fiolsträng för att hon ska råka kleta in det i håret på mig! Tuggummi går inte att få bort!! Det får man klippa! (har inte gjort det någon gång men jag har rullat in min lugg i en lockborste, det blev också saxen och jag grät. Jag var 10.) Så det hela slutar med att jag sitter och klämmer fast min hästsvans under hakan för att jag är så rädd att få tuggummi i den. Idag har jag ont i nacken.

Jag börjar bli gammal.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Blä ingen vill väl ha tuggummi i håret heller! =( dumma tjej. Tur att du klarade dig!



Vad såg ni för film då?

Kram!

2009-10-14 @ 10:05:38
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

SV: hihi, vi får väl se åt vilket håll det blåser Åsa =) Hörs imorrn!



KRamar!!

2009-10-15 @ 23:53:01
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0