Rosa bandet!

Hej hej!
Jag älskar oktober ♥. Förstå hur mycket rosa saker det finns att köpa i oktober!! Ååå love it!


De här har jag!


Den här har jag beställt!


Den här vill jag ha!


Den här vill jag också ha, fast otroligt onödigt eftersom jag redan har en rosa plattång! (Köpt på Rosa bandet förra året!)

Jepp, det var väl det! Och såklart en rosa hushållsassistent! Å så fint! Men då måste jag ju byta ut allt i mitt kök! Jag har OBH-nordicas Chilli-serie! Det går inte... Kaffebryggare, vattenkokare, brödrost & Wasser maxx (inte OBH's!) Blir alldeles för dyrt och slösigt! Vore jag miljonär, då vore det en annan sak! Då kunde jag ge allt annat till någon av mina bröder! Sebbe, t ex. Han är stilmedveten, han skulle nog gilla Chilli-serien! (Undrar om det stavas med två l...) Jag kan blanda ihop det med affären Chilli.

Om jag skriver lite lustigt idag är det för att jag inte ätit nåt än och börjar bli skakis. Jag ska nog gå och fixa mat nu, känns som en bra idé innan jag blir aggressiv.

Bloggar mer sen!


Kommentarer
Postat av: Lollo

OJ oj här var det nytt =) Rosa också =)



Kram Lollo

2009-10-04 @ 16:46:04
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: bisen

åå vad snygg mobil jag vill ha,jag vill ha:)<3333333

2009-10-06 @ 07:55:39
Postat av: Veronika

Rooosa, både snyggt och en bra sak :)

2009-10-07 @ 09:45:14
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0