Cirkus!

Hej hej!
Igår var vi på cirkus, jag, Maja & Ellie. Jag fick min rosa sockervadd och såhär glad var jag då:


(För övrigt syns det på min mage att jag har slarvat med laktosen på dagen =D)

Jag var liite besviken på denna cirkus! De hade ingen elefant, inga tigrar & den var pytteliten! Jag minns cirkus som en JÄTTEarena med en massa häftiga djur & coola effekter. Cirkus var DÖroligt när man var liten. Är det så att cirkus är en bluff? Gillar man det som barn för att allt verkar så stort och man fattar helt enkelt inte bättre? Eller så kan det vara så att cirkusens era var på 80-talet, i alla fall denna cirkus hade stannat där också. Ni skulle sett outfittarna. Shit pomfritt... Jaja! Det var otroligt roligt att uppleva det igen i alla fall och nästa gång ska jag nog gå med mina barn! (Framtidens barn, alltså, ni har inte missat nåt).


Den här lilla flickan var typ det sötaste jag sett i hela mitt liv och hon satt och flirtade och busade med mig andra halvan av föreställningen. Sjukt söt =).

Nu ska jag hänga upp hyllorna i köket! Hörs imorrn!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh, tror du det kommer bli bättre utan pillrena? Hoppas det iallafall. Jag fick köpa nya idag, det blev inget piller igår eftersom jag glömde köpa då, så jag går lite och hoppas slippa få mens nu bara för det.... :(

HAHA jag har bara varit på cirkus en gång, och jag minns faktiskt inte om dom hade elefanter.... hm.

Kram Lollo

2009-09-10 @ 23:59:56
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

"kanske är livet som ska ändras på".... hm okej låter spännande!? ;)

Jag vill och hoppas jag kan ses nästa vecka, på tisdagen är det träning på bk så jag kan nog hålla mig hemma måndag eller onsdag? Onsdag kanske är troligast eftersom Therese och jag nog behöver vara på Kullen ett par dagar nu starting ikväll eller imorrn.

Ha en ba dag :) Kram!

2009-09-11 @ 10:53:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0