Förkyld!

Hej hej!
Nu är det min tur att bli dyngförkyld! Jag och några till kollade på film i onsdags kväll (Män som hatar kvinnor) men jag åkte innan den var slut för att hämta pappa på jobbet och jag har ju sett den förut så det gjorde inget. När jag kom hem och la mig kände jag hur ont jag hade i hela kroppen och supersvid i halsen! Så när jag vaknade igår var jag lite sänkt! Jag jobbade ändå och när jag kom hem var jag halvdöd! Jag och Danne (bror) skulle till farmor men jag ringde till honom och sa att jag inte orkade och bäddade ner mig i soffan! Sen kom Anette hit och lämnade min bil och jag gick upp och bäddade ner mig igen! Idag är jag nästan ännu värre men jag jobbade och sen pillade jag i mig ett par alvedon och cyklade bort till pappi! Där bjöds det på krabba & baguette.

Nu sitter jag hemma i soffan och har sådan fruktansvärd brist på inspiration (kom inte ens på ordet!) så jag ska sluta blogga ögonaböj! Hörs imorgon!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0