Lördag!

Hej hej!
Maja var tvungen att jobba ikväll så nu är jag klar med hallen! Det blev målning och städning ikväll istället och det är görskönt att vara klar! Ni kommer inte att få se kort än eftersom jag vill ha byrån på plats först! Så en vecka till, ungefär! =)

Jag ligger i min ställbara säng med huvudänden upphissad, en skål med hallonsorbé, chokladsås och strössel bredvid mig, där finns också ett paket med mumsmums! Jag ska ha en helkväll med mig själv! Gustav & Jens sitter i vardagsrummet och tittar på fotboll.

Nu ska jag mysa!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja att göra det bästa av situationen, det har jag nästan blivit expert på ;)

Ha en mysig hemmakväll med all choklad :) Kram Lollo

2009-09-05 @ 21:37:35
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0