Måndag!

Hej hej!
Nu har jag gjort frågorna, det var roligt! Det tog en hel timma! Otroligt lång tid. Jag tittade på Svenska hollywoodfruar samtidigt, oerhört ointelligent program. Det är ju skämmigt att de poängterar att de är från Sverige. Tror folk utomlands att vi är sådär puckade? Deras värsta bekymmer är om deras "solbränna" börjar rinna eller om deras gräsmatta för 40 000$ är brun. Get some perspective... Folk dör.

Idag har jag jobbat! Massor att göra! Och Joooonas ringde!! Jag har varit nere hela dagen så ringer han och bara piggar upp hela min dag! För er som inte vet så var Jonas den som anställde mig på EM (TACK för det!), han fick mig alltid att skratta och ofta att rodna, eftersom han har en förkärlek för fräckisar (båda reaktionerna på dessa historier). Nu är det bara Conny som berättar fräckisar och de är inte lika "förtäckta" och snyggt upplagda, liksom! (Alla du berättar är inte det heller, Jonas!) Ja, eftermiddagen gick snabbt efter telefonsamtalet, i alla fall! Jag saknar dig Jonas.

Nu är jag skittrött! Jag jobbade från 8,00 till 19,00, det var jobbigt! Imorgon kör jag till Degerfors & efter jobbet är det fikelifika med Lollouisen!! Det ska bli roligt! Det var länge sedan jag såg henne!

Vi hörs imorgon hörrni!

Kramar Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0