Orka

Hej igen!
Nu har jag varit ute och gått en sväng, gick upp och hälsade på Maja som var hos Per, han är den som bor mest centralt av alla människor jag känner! Imorgon blir det simning och sen ska jag & Maja bort till Anders, han bjuder på te! Trevlig onsdagkväll! De skulle visst titta på fotbollen och Maja hade bjudit in sig själv och sen bjöd hon in mig så det blir trevligt! Nu är det nog dags för sängen för mig! Jag är så himla trött! Och imorgon blir det lågklackat! Mina fötter behöver vila =).

Hörs imorgon om jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja jag är påläst om flunsan, man är ju trots allt nästan sjukvårdsutbildad ;) Jag är ledsen Åsa, men jag kan inte riskera att smitta morfar så länge det går att undvika, och att träffa Dig nu när Gustav är sjuk är ju som att be om att bli smittad. Han hade väl influensa?

Kram Lollo

2009-09-15 @ 22:51:56
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Precis, det är mycket möjligt att den inte är värre än en vanlig influensa, men morfar får ju inte få det heller vet du. Jag struntar i vad media blåser upp till för oväder, så är det ju alltid, det är bättre att lyssna på kunnigt folk som kan sin sak.

Men tillbaka till startpunkten Åsa, vi får helt enkelt lov att vänta tills Gustav är frisk, för jag vill inte ha på mitt samvete att smitta morfar, vem vill det? Vare sig Gustav har svininfluensa eller inte. Hoppas du förstår det, det handlar verkligen inte om att jag inte vill träffas. Kramar Lollo

2009-09-16 @ 11:49:33
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Men stumpan!!! Du ska inte alls ha skulden för något, varför skulle du det?

Jag har fått nöja mig med gratisnöjen och hästomvårdnad, och en hel del gnäll från mormor i sommar, och det är Olle som bär skulden till det! När jag väl kommer hem från Kullen så orkar jag knappt nånting, jag bara är och laddar inför att åka tillbaka. Jag blir varken upprörd eller ger dig skulden för att du umgås med andra vänner istället, det är klart du ska göra, jag har ju varit frånvarande hela sommaren! Det är piss, piss, pissjobbigt det här med Freyja. Jag sitter liksom i en rävsax och det finns bara en väg ut; att rehabilitera henne för pengar jag egentligen inte har. Men hon måste bli bra!

Jag älskar dig ju som en syster, vill dig inget illa alls! ❤

Kram Lollo

2009-09-16 @ 19:20:42
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nej, jag frågade på Swedbank sist jag var där och dom byter bara ut den om den är totalt paj =P Damen på klockaffären fick visst inte upp luckan, så Stefan fick gå till banken iallafall och få den öppnad, sen vidare till en annan butik i Hallsberg som säljer batterier... =P hade varit lättare att få en ny.

Jag har Depend manikyrset och jag gillar det, lacket håller länge, det är bara det vita man målar längst fram som lossnar jättelätt.

Nu ska jag byta maskin i tvättstugan - sen åka till Kullen =( Jag VILL INTE köra bil idag!!!!

Kram Lollo

2009-09-17 @ 16:19:54
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0