Ostfrallor & nackspärr

Hej hej!
Jag gick upp sent, skrev ett mess till Stefan och frågade om jag fick åka med honom och var ute på jobbet vid kvart i tio & nu är jag hemma igen. Jag har nackspärr! Det gör asont uppifrån nacken och ner bredvid ryggraden. Pissjobbigt. Jag har i alla fall lagt en vetekudde på mig, det hjälper! När jag kom hem var det första jag fick se en ostfralla på hallmattan, Sune har varit i farten! Sedan ligger det en till under köksbordet, jag var tvungen att gå på toa och där det bajs på hela golvet! Sedan gick jag in i köket för att slänga några tidningar (som jag hittade på toa) i pappersinsamlingen, vad händer då? Jo, jag trampar i kattkiss! Går vidare in i vardagsrummet och där ligger en av mina rosa krukor omkullvält, trasig & leca-kulor över hela vardagsrummet! Nej, vad roligt att komma hem!! Härliga fredag, tror jag går till Maja sen istället =). Får väl se om vi ska ut sen! Lågklackat blir det här i så fall, jävlar vad ont det gör i nacken att gå i högklackat med nackspärr!! Inte att rekommendera!

Vi hörs säkert senare!

Kramar Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0