Patric Dempsey


Ja, han är ju så snygg så man kan äta upp honom =).

Så, ursäkta mitt svaga uttalande =D. Idag har jag jobbat och ja, bara jobbat egentligen! På lunchen åkte jag hem till Gustav som är hemma och antagligen har Svininfluensan. Jag köpte mat och lite grejer på apoteket, gissa om jag fick stå i kö på apoteket?! Herregud...Tog aslång tid, men jag har ju flex så vi fick äta tillsammans i lugn och ro i alla fall! Det var mysigt ♥.

Funderar på om jag ska ut och springa eller om jag bara ska duscha, kanske! Jag orkar nog inte springa idag! Jag kan ju träna imorgon istället och sen kanske simning på onsdag, om inte Lollo och jag ska träffas. Vi får väl se, vi lyckas ju nästan aldrig numera så det är lika bra jag ställer in mig på att vi inte gör det så slipper jag bli besviken =).

Nu är det Hollywoodfruar på trean!!

Later!

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, kan säga på en gång att jag ställer in imorrn om Gustav har influensa, jag får inte smitta morfar och jag är ju liksom tvungen att vara där! Det är inget kul det här med Freyja men jag måste finnas där, hon behöver ju min dagliga tillsyn.

Nu ska jag iväg med Tifa till BK, vi hörs!

Kram Lollo

2009-09-15 @ 18:04:03
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0