Sådär ja!

Då sitter man i soffan igen, äntligen! Det har varit en intensiv dag! Jag har varit i Degerfors och letat papper i pärmar så mina fingrar nästan glöder! Jag kom hem till Örebro vid halv fem och då gick jag in i butiken, pratade lite med mina kollegor och sådär!

Jag har ingen som helst lust att blogga idag, jag vill vara social, har suttit på ett dammigt kontor hela dagen förutom lunchen som Bosse bjöd på, väldigt trevligt måste jag säga! Jag ska nog gå en sväng sen med en kompis tror jag! Jag behöver prata av mig och ja, egentligen bara prata med en annan människa! =D

Får se om jag lägger bloggandet på is ett tag, det är bara ytterligare ett stressmoment i min vardag och jag behöver inga fler! Jag ska blogga när jag har lust och någonting att säga, ska vi bestämma det?

Förresten så dog Patric Swayze inatt och det gör mig ledsen! Jag äääälskar Patric Swayze, jag tänkte på honom senast igår när jag la in bilden på den andra Patric jag gillar! Dirty Dancing är den bästa film som någonsin gjorts tror jag! Jag älskar den! =)

Köttfärssås och makaroner står på menyn idag! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0