Seeegis!

Shit vad trött jag är! Jag körde lastbilen till Degerfors idag och satt på helspänn hela tiden för att det blåste så och kändes som att jag skulle åka av vägen! Otäckt! Jag kom i alla fall fram & Alexandra och jag lastade av och på bilen, hon fick bjuda mig på lunch eftersom jag hade glömt mitt kort hemma (suck). Så vid fyra var jag tillbaka på EM i Örebro! Tanken var att jag skulle vara tillbaka klockan två! Otippat... Väl där var hela datanätet nere, jag kom inte in någonstans och vi kunde inte ringa eller ta emot telefonsamtal heller! Kusligt vad beroende man är av tekniken! KUSLIGT!

Nu är min bror här! Han ska sova här och så ska vi på jobbmässan imorgon, jag har lovat att gå med honom men det blir efter klockan tio eftersom jag ska jobba lite innan! Möte inbokat!

Jag ska vara lite social!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! =) Jag röstar också på bruna =)´



Nu är vi hemma igen och ska till mamma ikväll så det blir lite kortare resa till Lindesberg imorrn. Krya på dig om du är sjuk, är det förkylning?

Kram!

2009-09-25 @ 16:33:16
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0