Segis


Himmel & pannkaka vad trött jag är! Jag var med tjejerna igår och vi fixade mat och drack vin, det var jättemysigt och superkul! Vi skulle ha gått ut men ingen av oss var alls pepp på det så vi stannade hos Maja. Ellie och jag drog oss hemmåt vid ett.

Vår hall börjar ta form! Jag har satt dit de nya handtagen på dörrarna, målningen är alltså klar. Men jag ska fortsätta in i vardagsrummet så jag är inte klar med all målning än! Det ska upp en spegel på hallväggen, jag ska montera ihop en pall och sedan väntar jag på byrån jag har beställt! Det ska nog bli alldeles utmärkt det här!

Vår diskmaskin gick sönder i veckan så jag tror att vi ska göra oss iordning för att åka till Marieberg och kika på en ny! Gustav hade kollat och Elgiganten hade visst bra och till ett bra pris! Jag måste verkligen städa idag också, hela lägenheten förfaller när jag har grejat i hallen! Måste plocka lite och dammsuga & torka golv! Men först hallen! Ska slipa en vägg där nu och sedan måla den med ett lager i alla fall, kanske sätta på en maskin med tvätt också. Skulle nog vara bra!

Nehe, dags att ta tag i dagen! Ikväll blir det nog klackarna i taket med Majan och kanske Ellie =D. Weii! Gustav ska ut med Jens, tror jag.

Hörs kanske senare!

Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har ingen aning om du fick mitt meddelande i fredags eftersom min mobil har säckat ihop, men du hittade andra sätt att roa dig på iallafal ser jag :) Vi hörs//Kram Lollo

2009-09-05 @ 19:17:50
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0